Speler domi521 plaatste een bericht op 26/04 08:07 op het ZooValley & CadoVillage Forum: Madwin- spellen. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
Hallo allemaal, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan niet spelen op Madwin , de spellen worden geteld maar niet gespeeld met de foutmelding. Vertel me alsjeblieft als je hetzelfde probleem hebt. Fijne dag allemaal
Goedemorgen, Nee, ik heb dat probleem niet. Is uw account niet gehackt? Gebruik je een laptop? Dan moet je je antivirusprogramma uitvoeren. Of misschien moet u uw netwerkkabel vervangen? Woont u in België, dan raad ik u aan om contact op te nemen met het bedrijf VOO. Ze installeren een kabel en een kastje met kleine lampjes, zodat u kunt zien of u internet hebt en of het internet uitvalt. Kortom, leg uw probleem uit aan de webmaster van de website madwin.com. Ga naar je account en scroll naar beneden. Daar zie je de klantenservice; Maar je moet wel een bestand aanmaken. Ik ben niet goed met computers, dus... Ik weet niet hoe ik dat moet doen!! Als u "Contact" niet ziet, kijk dan onderaan de pagina met spellen.
Hallo allemaal, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan niet spelen op Madwin , de spellen worden geteld maar niet gespeeld met de foutmelding. Vertel me alsjeblieft als je hetzelfde probleem hebt. Fijne dag allemaal