Speler florovic plaatste een bericht op 31/05 18:45 op het ZooValley & CadoVillage Forum: Het blokkeert alles!. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers

Ying & Yang kraskaart
Aantal resterende tickets :30000 / 30000
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Sugar Truck
Sugar Truck
Ontdekken
Kras Ticket Tutti Frutti
Aantal resterende tickets :2500 / 9600
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win een Rood Door Parfum van Elizabeth Arden
Ontdekken
Ying & Yang kraskaart
Aantal resterende tickets :30000 / 30000
Win 100,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Het blokkeert alles!
florovic
31/05/2011 18:45:04

Goedenavond,

Mijn zoon (bijnaam: mickey33) wilde zijn e-mail adres veranderen dat verouderd was, maar nooit (ondanks verschillende pogingen) het bericht heeft ontvangen waarmee hij zijn account weer kon activeren. Dus probeerde hij het opnieuw met andere geldige e-mailadressen (inclusief het mijne), maar het werkt nog steeds niet meer en als gevolg daarvan heeft hij geen toegang meer tot de spellen, omdat na het inloggen de e-mail wijzigingspagina verschijnt!
Dit is al enkele dagen aan de gang en er is nog geen bericht bereikt..... het is pijnlijk om geblokkeerd te worden door de
wijziging van persoonlijke gegevens die niet essentieel zijn om te spelen!!
Kunt u hem helpen dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank bij voorbaat.

webmaster
1631 
31/05/2011 19:28:21

u heeft uw zoon nodig om contact op te nemen met de klantenservice (een link is beschikbaar op de homepage in offline modus) met het e-mailadres gekoppeld aan zijn account. Het Cvt zal het nodige doen.

Goede spelletjes!
Het web'.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden