Speler fabibiko plaatste een bericht op 04/03 20:32 op het ZooValley & CadoVillage Forum: Internet paypal. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
Het is inderdaad niet de SC die dit probleem zal oplossen, maar eerder het technische team, maar sinds begin maart lijkt het erop dat ze dit geschil niet kunnen oplossen 🤕
Ik heb ook hetzelfde probleem, ik denk dat in plaats van te zeggen dat alleen de klantenservice ons kan helpen, we misschien moeten proberen het probleem op te lossen. ^^
Ik heb vandaag de datum, tijd, beschrijving, transactienummer, begunstigde en bedrag naar de klantenservice kunnen sturen, om het voor hen gemakkelijker te maken....🤔
Ook ik wacht nog steeds op het antwoord, want ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodra het incident zich voordeed op vrijdagavond........................................................het zal vanavond
ik had het probleem met online krediet aankopen plus vrijdag. Mijn internet plus rekening werd 3 keer 10 euro gedebiteerd en ik had geen tegoed!!!!! Elke keer kreeg ik te horen dat er een probleem was 😕 Ik heb SFR
onmiddellijk op de hoogte gebracht die me 2 keer 10 euro terugbetaalde, maar er zijn nog steeds 10 euro gedebiteerd en waarvoor ik geen tegoed kreeg! Waar gingen die 10 euro naartoe? 😡 Ik heb de klantenservice onmiddellijk op de hoogte gebracht en ik heb nog steeds geen antwoorden van hen deze maandag om 13.00 uur.....
Is het iemand anders overkomen voor internetbetaling plus?
🙋🙋 Ja, ik he
b
hetzelfde probleem, maar ik wacht al sinds de antwoorden.