Speler Cashcube12 plaatste een bericht op 19/10 17:03 op het ZooValley & CadoVillage Forum: GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers - Pagina 3

Sirocco Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :3000 / 3000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Fish A Prize - Jackpot
Aas en Fish A Prize spel - Jackpot
Win Ulefone Note 15 Smartphone
Ontdekken
Pirates kraskaart
Aantal resterende tickets :1208 / 1500
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Win Een smartwatch integreert met Alexa
Ontdekken
Ontdek Master of Knives
Meester van messen
Wees de Ninja Master of Knives!
Ontdekken

onderwerp:  GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ja, ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen en mijn kavel is nog steeds in een onwetende staat 😕 Voor

een keer won ik iets 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Als deze status aanhoudt, neem dan toch contact op met de klantendienst, zij zullen u een precies antwoord geven!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Oké, bedankt!

Dus ik hoef me geen zorgen te maken, alles is duidelijk aan mijn kant of het nu de credits zijn of mijn informatie 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

Neem voor persoonlijke problemen contact op met de klantenservice. Ze zullen u snel antwoorden en ze zullen weten waar ze het over hebben, in tegenstelling tot ons.

Je moet echter weten dat er controles worden uitgevoerd voor nieuwe spelers om er zeker van te zijn dat er geen anomalieën op je account staan (informatie, credits etc.....) wanneer je account gevalideerd is, zullen je prijzen veel sneller gevalideerd worden op 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Ik vind dit merkwaardig, misschien is het een technisch probleem?

Ik dacht er weer aan om op te laden, maar ik wacht op de validatie omdat ik het genoegen heb om een bescheiden prijs te winnen en na drie dagen een ongeïnformeerde staat in de wacht te slepen.... 🙁 Dankzij

Madwin MadWin voorhand om dit probleem op te lossen, maar aan de andere kant moeten ze veel werk hebben om al onze bestellingen te beheren, zodat ze deze status in de tussentijd kunnen plaatsen?

Dank u ook voor degenen die hetzelfde probleem hebben om hier te komen posten en voor de anderen als u dit probleem had na hoe lang het is opgelost?

Met vriendelijke groeten.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Ik heb ook een "ongeïnformeerde" partij (van de loterij) voor 15 dagen, en ik stelde een vraag aan de klantenservice om de betekenis
te weten te volgen



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden