Speler rinah plaatste een bericht op 03/04 21:30 op het ZooValley & CadoVillage Forum: Garantie????. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers

Ontdek Batchvissen - Jackpot
Aas en buit vissen spel - Jackpot
Win Akatuo Mini Bluetooth-projector
Ontdekken
Pirates kraskaart
Aantal resterende tickets :924 / 1500
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken
Scoop Ticket
Aantal resterende tickets :1230 / 1300
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Menu Bento
Bento-menu
Stel de sushi van Chef Li samen om de perfecte Bento te creëren.
Ontdekken
Ontdek de Koning van Bubble Soccer
Koning van het bubbelvoetbal
Ontdekken

onderwerp:  Garantie????
rinah
22 
10/04/2008 14:33:41

MET DANK AAN U VOOR DE INFO.

thebranleur
55 
09/04/2008 19:21:06

Hallo Rinah,

ik had contact opgenomen met de klantenservice om hen dezelfde vraag te stellen, dus ik zal je precies vertellen wat ze me verteld hebben.

Meestal verstuurt hij de facturen nooit, maar als een van uw Winned Gifts meer werkt of als er een storing optreedt, neem dan contact met hen op om ze de Gift te sturen en ze zullen natuurlijk de verzendkosten in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groeten aan u

Thebranleur

rinah
22 
03/04/2008 21:30:46

Een snelle vraag aan de webmaster over hoe de gewonnen cadeaus te garanderen (wii, ps3, xbox, ds..........)?
Kunnen we bijvoorbeeld een factuur hebben? Bij voorbaat
dank voor uw antwoord.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden