Speler cynthiar71 plaatste een bericht op 26/08 08:56 op het ZooValley & CadoVillage Forum: geen antwoord. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
ik heb vorige week geantwoord op een andere boodschap die dezelfde vraag stelde, daarom leek het mij niet nodig om ook op uw verzoek te antwoorden, maar om samen te vatten dat u rekening moet houden met het feit dat we op vakantie zijn. Als gevolg hiervan zijn we momenteel onderbezet, waardoor de tijd die nodig is om de klantenservice te verwerken en de inkomsten te valideren, toeneemt. Onze excuses hiervoor en dank u voor uw geduld. En dan, nu de vakantie bijna voorbij is, zal alles over een paar dagen weer normaal verlopen........
Hallo, het is geen persoonlijke vraag die ik graag zou willen weten waarom het 15 dagen geleden is dat mijn status op een borstel wacht en mijn vragen van de klantenservice onbeantwoord zijn gebleven? c alle dank voor het helpen van mij
Hallo ik wilde gewoon weten of het MadWin team overboekt was deze laatste twee dagen? Omdat ik 48 uur geleden een eenvoudige vraag stuurde over een geschenk en geen antwoord dankzij jou.