Speler dalidy plaatste een bericht op 06/05 16:37 op het ZooValley & CadoVillage Forum: Ik vind het leuk, maar. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers

Ontdek Ruche Hour
Bijenkorf uur spel
Win Een Tucano-rugzak voor een 15,6 inch laptop en een 15 inch MacBook
Ontdekken
Scoop Ticket
Aantal resterende tickets :1300 / 1300
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 1000 Punten
Ontdekken
Ontdek Carott and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Win een Tablet Oscal 10.1 Inch 7GB Ram+128GB Rom/Tf 1TB
Ontdekken
Scratch Road Trip tripticket
Aantal resterende tickets :1466 / 2000
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Ik vind het leuk, maar
dalidy
468 
28/05/2004 21:23:13

Bedankt sodan!

sodan
98 
27/05/2004 04:21:45

bravo dalidy!

saider
22 
12/05/2004 09:44:48

Ik vermoed van wel, Dalidy!!! Maar
voor één keer had ik iets interessants te
plaatsen..... 😉 Hoe dan
ook, hou je gedichten bij, wij vinden
het geweldig!

dalidy
468 
10/05/2004 15:24:01

Bedankt marcelmana! Ik weet hoe ik moet zeggen dat het
slechts een manier is om mezelf uit te drukken.

saider
22 
09/05/2004 09:00:59

een roos is geen bloem met
doornen, maar doornen met daarboven een
bloem

marcelmana
23 
07/05/2004 19:54:24

Bravo dalidy.

dalidy
468 
06/05/2004 16:37:08

Ik hou van koffie,
maar haat het
bereid,
want ik maak het te
zoet

ik hou van water,
maar ik ben
bang om te verdrinken,
want ik kan niet
zwemmen

ik hou van avontuur,
maar
haat harde

tijden die ik graag
loop,
maar ik haat het om mijn stappen terug
te vinden waar ik

van alcohol hou,
maar ik
haat wat het kan doen of
gedaan heeft, ik

hou van veel
dingen,
het is als een roos,
er is
altijd een doorn,
het is leuk om
lief te hebben,
maar er is altijd een slechte
kant.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2026 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden