Speler cricri04 plaatste een bericht op 24/08 04:15 op het ZooValley & CadoVillage Forum: Klantenservice. Beantwoord hem op ZooValley & CadoVillage en ruil met andere spelers

Ontdek Pharaoh
Pharaoh Butin Pharaoh
Win Een Samsung Galaxy A52S, een gecrashte 5G Android-smartphone
Ontdekken
Ontdek King van Bubble Soccer
King of Bubble Foot
Ontdekken
Ontdek King van Bubble Soccer
King of Bubble Foot
Ontdekken
Kras Ticket Juke Box
Aantal resterende tickets :2197 / 12000
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win
Ontdekken

onderwerp:  Klantenservice
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹 Ik
denk dat je gelijk hebt, het is me meerdere malen overkomen. Ik
heb een bericht gestuurd en op de dag dat het probleem was opgelost. maar
niets te verwijderen. hoe dan


ook zeer goed idee. jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Dag Allemaal !!!

Ik stel voor om een optie toe te voegen; "Verwijder mijn verzoek" wanneer u een verzoek heeft ingediend bij de klantenservice.

Heel vaak haasten we ons om een verzoek te schrijven, omdat we de feiten en de data van het incident of andere in gedachten hebben ... en toch realiseren we ons soms dat we te snel hebben gehandeld, of dat het probleem in de ondertussen.

In dit geval zouden we in staat moeten zijn om op onze woorden terug te komen en ons verzoek te verwijderen, dit zou de klantenservice vrijmaken.

Dit alles om ook te zeggen dat het goed zou zijn voor de klantenservice om naar een van mijn berichten te kijken met betrekking tot een krediet/participatie-uitwisselingstransactie die zuur voor mij werd!!!!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden